مقررات و اطلاعیه ها

تعداد بازدید:۱۲۵۳۹۵

قابل توجه دانش آموختگان ،دانشگاهها ,ارگانهای دولتی ونهادهای خصوصی

      به استنادنامه شماره10342/د مورخ 1388/06/03 مدیریت امور حقوقی دانشگاه تبریز,  لازم است تصویرمصدق مدرک تحصیلی(کپی برابر اصل مدرک) به پیوست استعلام ویادرخواست صدور تاییدیه تحصیلی وریزنمرات به دانشگاه ارسال گردد. بدیهی است دبیرخانه دانشگاه تبریز از پذیرش استعلام های غیرمصدق معذور بوده وبه چنین درخواستهایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه تبریز

اداره دانش آموختگان وصدور مدرک

 

فرآیند دانش آموختگی

1) تکمیل پرونده دانشجویی وپیگیری وصول تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی تاپایان نیمسال اول تحصیلی

2) تسویه حساب با دانشکده

3) تحویل مدارک دانش آموختگی به آموزش دانشکده

4) ارسال مدارک به اداره دانش آموختگان توسط آموزش دانشکده

5) بررسی مدارک دانش آموختگی توسط ادراه دانش آموختگان

6) صدور گواهینامه موقت پایان تحصیلات

 

 

شرایط اخذ گواهینامه موقت پایان تحصیلات از اداره دانش آموختگان

(غیر حضوری)

 به منظور دریافت گواهینامه موقت ابتدا اطمینان حاصل نمایید که پرونده فراغت از تحصیل شما از دانشکده مربوطه به مدیریت امور آموزشی ارسال گردیده است

مراحل درخواست :

1-  مراجعه به سایت دانشگاه تبریز - مدیریت امور آموزشی - در خواست الکترونیکی گواهی موقت

2- تکمیل فراینده درخواست و آپلود اسناد و فرمهای درخواست.

* تذکر1: به درخواستهای ناقض و فاقد اسناد و فرمها ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* تذکر2: در خواست گواهی موقت از اداره دانش آموختگان صرفا به صورت غیر حضوری می باشد.

راهنمای استفاده از سیستم مدیریت درخواستها برای دریافت دانشنامه

   شرایط تحویل اصل دانشنامه از اداره دانش آموختگان

(غیر حضوری)

مقدمه : کلیه دانش آموختگانی که در دوره های روزانه تحصیل نموده اند دارای تعهد خدمت بوده و به منظور دریافت دانشنامه ابتدا باید با مراجعه به پرتال سازمان امور دانشجویان به آدرس portal.saorg.ir  نسبت به لغو تعهد خدمت آموزش  رایگان اقدام نمایند.

 مراجعه به سیستم آموزش دانشگاه تبریز - سما و آپلود اسناد لازم به شرح ذیل:

1- آپلود تصویر مقطع مورد نیاز گواهینامه موقت .

2- آپلود تصویر برگ تسویه حساب صندوق رفاه دانشجویان در صورت استفاده از وام دانشجوئی و خوابگاه .

3- آپلود تصویر نامه لغو تعهد آموزش رایگان ماخوذ از پرتال سازمان امور دانشجویان که دارای کد صحت و کد پیگیری می باشد .

4- آپلود تصویر اصل و تصویر پایان خدمت .

5- تکمیل فرم تقاضای دانشنامه و آپلود در محل مربوطه

6-بررسی مدارک توسط کارشناس و اعلام نتیجه به دانش آموخته

7- ارسال مدارک درخواستی توسط دانش آموخته

8- حداقل زمان آماده سازی دانشنامه 10روز کاری پس از وصول اصل مدارک درخواستی پس از بار گإاری و تایید کارشناس مربوطه خواهد بود

9-لغو تعهد از طریق پرتال بصورت دومرحله ای (بررسی و تایید دانشگاه - بررسی و تایید سازمان امور دانشجویان) انجام می پذیرد و کلیه مراحل بصورت پیامک به دانش آموخته اطلاع رسانی می شود لذا از هرگونه تماس با اداره دانش آموختگان پس از ثبت درخواست درسامانه سجاد خودداری فرمایید.

 

شرایط استفاده از نامه عدم کاریابی

فارغ التحصیلانی که به هر علت قادر به ارائه گواهی انجام کار نباشند (‌شاغل نباشند ) ملزم به ارائه گواهی عدم کاریابی از ادارات کل کار و امور اجتماعی استان مربوطه

یا پرداخت شهریه آموزش رایگان براساس جدول مصوب وزارت علوم خواهند بود .

تبصره 1 : ثبت نام در اداره کار نمی تواند همزمان با اشتغال به تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاههای دولتی و دوره روزانه باشد

تبصره 2 : گذشت یک سال از تاریخ فارغ التحصیلی و شش ماه از تاریخ ثبت نام در اداره کار الزامی است .

تبصره 3 : گذشت یک سال از تاریخ صدور کارت پایان خدمت برای آقایان الزامی است .

تبصره 4 : دانش آموختگان از تاریخ فارغ التحصیلی تنها شش ماه فرصت دارند در ادارات کار ثبت نام نمایند این تاریخ برای آقایان در صورتی که کارت پایان خدمت یا معافیت پس از تاریخ فراغت از تحصیل باشد از تاریخ صدور کارت قابل محاسبه خواهد بود.

تبصره 5: ثبت نام درادارات کاریابی با در دست داشتن اصل گواهینامه موقت و برای آقایات داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت قابل قبول خواهد بود.

 

شرایط صدورمدرک المثنی

گواهینامه موقت المثنی :

1 ـ تنظیم فرم استشهاد محلی و تأئید در دفترخانه اسناد رسمی

2 ـ واریزمبلغ5/000/000 به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه

3 ـ ارائه یک قطعه عکس 4*3

دانشنامه المثنی :

1 ـ مراجعه فارغ التحصیل به مدیریت امور آموزشی دانشگاه و تحویل فرم آگهی فقدان جهت ارائه به یکی از روزنامه های کثیرالانتشار

2 ـ چاپ آگهی فقدان در سه نوبت هر دو ماه یک بار

3 ـ ارائه هر سه نسخه مذکور به مدیریت امور آموزشی دانشگاه

4 ـ واریز مبلغ 5/000/000 ریال به حساب در آمدهای اختصاصی دانشگاه

5 ـ ارائه یک قطعه عکس 4*3

 

سامانه تایید مدارک به منظور ترجمه

سامانه تایید مدارک به منظور ترجمه

portal.saorg.ir

مدارک بارگذاری شده حداکثر تا 48 ساعت بررسی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

  

 

   

 

 

آخرین ویرایش۰۸ آبان ۱۴۰۱